2010.09.25. 13:50 | Szerző: -Ani-

Tegnap elkészítettem a brokkolis quichét, aminek a receptjét kedves olvasóm ditlzon, Sziszó küldte el nekem. Nagyon jól sikerült, finom lett az egész családnak ízlett. Mivel nagyon gyors, mutatós és nagyon sok féleképpen elkészíthető sokszor fog nálunk szerepelni az "étlapon". :)

Hozzávalók a tésztához: 25 dkg liszt, csipetnyi só, 12,5 dkg vaj
Töltelékhez: 60 dkg brokkoli, 4 tojás, 2-2 dl tejszín és tej, 10 dkg reszelt ementáli sajt, pici szerecsendió, őrölt bors, só
Elkészítés:
A tésztához a lisztet a sóval és a kis darabokra vágott vajjal gyorsan összedolgozzuk, hozzáadunk annyi hideg vizet, amennyit felvesz, majd golyót formálunk belőle. Liszttel meghintjük, és 1 órára hűtőbe tesszük. A brokkolit rózsáira szedjük, és lobogó vízben 2 percig főzzük (blansírozzuk). Lecsöpögtetjük, majd hideg vízzel leöblítjük. A tojásokat a tejszínnel és a tejjel habosra keverjük, sóval, borssal, reszelt szerecsendióval fűszerezzük, és hozzáadjuk a reszelt sajtot. A tésztát kivajazott tortaformába simítjuk, a brokkoli rózsákkal megrakjuk, ráöntjük a tojáskrémet, és meleg sütőben készre sütjük.

Kedvenc képem ezen a héten:
Licia Ronzulli, az Európa Néppárt, az EPP képviselőnője babucival az ölében voksol az EP ülésén Strasbourgban.




 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr982322280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.09.25. 15:09:56

De fincsi lehetett. Szeretem a brokkolit.
Nagyon egyszerű recept. Most nagyon megkívántam, pedig főztem finom töltött káposztát, de ezt AKAROM enni... :)

ditlzon 2010.09.25. 19:00:38

hüm! nagyon jól néz ki! ezt most én is meg tudnám enni ;-) nálam is lesz jövő héten. nem bírtam ellenállni a piacon a spenótnak :-)

nemiswan 2010.09.26. 16:43:46

Fincsi lehet,ki kell próbálnom:)) Ügyi vagy ! :*

jenever 2010.09.28. 06:00:25

elviszem a receptet :))
a kép aranyos!
süti beállítások módosítása