2010.09.07. 23:10 | Szerző: -Ani-

Az egész életünk arról szól, hogy a boldogságot keressük. Elszalad az élet miközben délibábokat kergetünk, és a fától nem látjuk az erdőt. Engedd meg magadnak, hogy az legyél, aki valójában vagy. Ne kifelé dolgozz, és ne akarj megfelelni másoknak. Aki elnyomja a szíve szavát, az valójában már nem is él! Az élet szép, az élet gyönyörű, a boldogság titka a pillanatokban rejlik. Ragadd hát meg ezeket a pillanatokat, ne engedd, hogy kicsússzanak a kezedből! Oly sokszor írtam már a szeretetről, mert nézz csak körül, nézz magadba, mindenki szeretetre éhes, ebben a közönyös rohanó világban. Boldogság, szeretet a kettő szorosan kapcsolódik egymáshoz. Szeress, hogy boldog lehess!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr422279144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.09.08. 18:32:43

Én nem vagyok boldog,és nem is leszek .Nem vagyok boldogaságra kódolva,genetikai hibrid vagyok .És nem is tudom,h mit kéne tennem,h az legyek .

jazoli 2010.09.09. 07:09:11

@nemiswan: egy kicsit másképp gondolkodni:)
Hiszem, hogy nem a körülményeken, a hozzáállásunkon múlik!

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.12.16. 11:05:24

Tetszett a bejegyzésed, tömör, helytálló. Bár szerintem bizonyos mértékig természetes és helyénvaló, hogy meg akarunk felelni másoknak. Emellett kell magunkra is figyelni, ne hanyagoljuk el magunkat. Hiszen (ezt Jézus mondta): szeresd felebarátodat, mint önmagadat. Tehát szeretni kell magunkat. Talán nemiswan is jobban kellene szeresse magát és a környezetében élőket, és boldogabb lenne. Pesze nem tudom, csak talán.
süti beállítások módosítása