2010.09.02. 19:35 | Szerző: -Ani-

Kiadós, hosszú nap van mögöttem. Orsi elkísért bevásárló körutamra, nagyon jó volt, mindent megnéztünk, ruhákat próbáltunk, vettünk, ráadásul csupa jó göncöt, márkásat, olcsóért, csak ezután következett a kötelező bevásárlás. :) Épp, hogy hazaértem vágtázás szülői értekezletre. Nehéz évünk lesz. Hazafelé már este félhétkor teljesen kipurcanva az autómban hallgattam azt a dalt, amit alulra beteszek, mert nagyon tetszik, és kerek lett vele a napom is. Hétórakor ettem először, két kávé és egy narancslé volt addig a mai menü, alig bírtam legyűrni a kaját, már nem voltam éhes. Elfáradtam rendesen, a mai bejegyzés nem is lesz több, még itt van az én drága kicsi gyerkőcöm is, bár még nincs lecke, de azért mindent át kell nézni.



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr412267400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.09.05. 06:31:03

Sokszor vagyok én is így,h alig eszem napközben,és annyira éhes vagyok este,h már nem tudok enni.Mi szépeket vettetek?

-Ani- 2010.09.05. 11:46:50

@nemiswan: Jó kis rucikat. Nyárit is olcsóbban, akkorát nem változik a divat, jó lesz jövőre. :)
süti beállítások módosítása