2010.08.14. 07:00 | Szerző: -Ani-


www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

És még egy csomó film van, érdemes megnézni mert így lagalább az ember ötször meggondolja, hogy mikor és mire kap be egy-egy pirulát. Néhány évvel ezelőtt az orvos írt fel fiatal nő ismerősömnek Xanaxot, egy év után majdnem diliházban kötött ki, olyan függő lett, szerencsére meggyógyult. Nem értem miért, de a falunkban sok idős néni él ezzel a gyógyszerrel. Sosem szedtem nyugtatókat, én az alternatív gyógymódok elkötelezett híve vagyok, a természet rengeteg csodát tartogat a számunkra. Például itt van az orbáncfű:
"Beszédzavar, nyugtalan alvás, hisztériás rohamok, holdkórosság esetén éppúgy gyógyulást hoz az orbáncfű, mint ágybavizelés és depresszió esetén. Napjainkban nagy népszerűségét természetes depresszióellenes tulajdonságainak köszönheti. Az orbáncfüvet leginkább az enyhe depressziók kezelésében használják. A kutatók előtt nem teljesen ismert, hogy a növény miként fejti ki ezt a hatást, de minden bizonnyal a hangulati és érzelmi változásokat előidéző, az agyban termelődő vegyület, a szerotonin szintjét emeli. Kontrollált kísérlet adatait dolgozta fel az a tanulmány, amely megállapította, hogy az orbáncfű az enyhe és a közepes súlyosságú depresszió lefolyására ugyanolyan hatást képes gyakorolni, mint a hagyományos antidepresszáns szerek. (Bár még csak korlátozott számú vizsgálati adat áll rendelkezésre a súlyos depressziós tünetek elleni hatására vonatkozóan, úgy tűnik, súlyosabb depressziókban is hatékony). A gyógynövény elősegíti a mély és pihentető alvást, és különösképpen hasznos lehet akkor, ha a depressziót fáradtság, álmatlanság és alacsony energiaszint kíséri.
Az orbáncfű segíthet a téli depresszió elmulasztásában is, amely a borús őszi és sötét téli idők beálltával jelentkezik, s a tavaszi, nyári napsugarak hatására el is múlik. Sokan idegenkednek a hagyományos antidepresszáns szerek használatától, mivel e gyógyszerek szedését kellemetlen mellékhatások kísérhetik, például a szexuális vágy csökkenhet. Az orbáncfű alkalmazásával viszont ezek a kellemetlenségek mind elkerülhetők. Arra azonban figyelni kell, hogy az orbáncfű hatóanyagai fokozhatják az egyéb depresszió elleni szerek hatását. Más gyógyszerek hatását viszont nem befolyásolják, ezért különösen nagy hasznát vehetik azok az idősebb emberek, akik egyéb panaszaikra többféle gyógyszert is szednek." (Vitamin Sziget)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr602183183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2010.08.14. 07:37:26

Én sem szedtem életem során gyógyszereket. Vég esetekben, ha nagyon nagyon fájt valamim, de akkor is beképzeltem az első két nap, hogy fulladok, szívdobogást kapok, stb.
Az orbáncfűt már rég kiakartam próbálni, egyéb bajaimra. Mostanában, ha nem is mindennap, fáradtnak érzem magam. :)

Eyre (törölt) · http://blog.hu/eyre 2010.08.14. 21:07:41

lehet visszatérünk kicsit a népi gyógymódokhoz.

jazoli 2010.08.15. 09:32:05

Fegyver és gyógyszer, a legtöbb profitot hozó iparág. Félelmetes...

szittyazoli 2010.08.15. 17:15:10

állítólag: valamelyik dél-amerikai országban sztrájkoltak az egészségügyisek (talán a nyolcvanas években) - érdekes módon ez időszakban toronymagasan kedvezőbbek voltak a halálozási statisztikák.

még nem néztem meg az összes filmet, de tényleg "döbbenet"

jazoli 2010.08.15. 21:44:26

Én azért szkeptikusan fogadom ezeket a videókat. (A háttérben mi (KI) is áll? Szcientológia?)
Ettől függetlenül én is így látom. Hihetetlen pénzeket zsebelnek be a gyógyszerkereskedők, gyártók.

jazoli 2010.08.15. 21:50:17

Összeesküvés! Írtam egy féloldalas kommentet, és eltűnt:(
Kb. azt, hogy én szkeptikusan fogadok minden ilyen jellegű összeállítást, mert vajon kinek áll ez érdekében? A hsz.-k között találtam aki a szcientológiára gyanakszik. Ettől függetlenül nap mint nap tapasztalom, micsoda pénzeket fizetnek az emberek gyógyszerekre. Ez tény.

jazoli 2010.08.15. 21:51:09

Most meg visszatették....

nemiswan 2010.08.16. 20:45:59

Most hallottam,h kamu volt a H1N1 is ..jól kerestek rajta.Állítólag,gyengébb volt,mint a szezonális influenza.Nem oltattam be magam .Úgy vagyok,mint te Ani .Én sem szeretem a gyógyszert,csak lázcsillapító van ,de most az sem,mert elfogyott.Fűben-fában orvosság-én is ezt vallom.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.08.17. 15:46:14

Nem szeretek ezeken rágódni, én szedek egy komoly problémámra gyógyszert, tök drága, szerencsére a társadalom állja helyettem. Használ, de fennakad tőle a szemem. Kell egy másik gyógyszer, ami erre jó. Amikor kórházban dolgoztam, hallottam olyan dolgokat kolléganőktől, hogy ott rendült meg a bizalmam a mai orvostudományban.
süti beállítások módosítása