2010.08.10. 23:46 | Szerző: -Ani-

Marcinak sajtot rántottam ebédre, én pedig Marci szerint már fő kecske vagyok, wokban sütöttem zöldséget és azt ettem rizzsel parisalátával (lefotóztam). Én már csak ilyen vagyok, alma hegyeket eszem, müzlit és mindenféle zöldséget, akkor érzem jól magam. Délután kifeküdtem napozni, egy jó könyvvel a kezemben, kint is felejtettem magam. Persze mindezt társaságban, Bandi kutya teraszon a pad alatt, és körülöttem hevert mind a négy macskám. Ki is olvastuk a könyvet! Ezt is Sylvia Ber írta, mint azt a könyvet, amiről nemrég írtam egy ajánlót, nagyon hasonlított az előzőre viszont nem volt annyira jó. Az Eredet című film megnézését tervezgetem, talán holnap…. Kéne írni ide is még valamit, de már nem megy, álmos vagyok, addig halogattam…. Majd azt is holnap. :)

Haverok Ausztriából

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr352213558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2010.08.11. 00:53:01

Tessék csak mekknézni a filmet!

Atom · http://atom.blog.hu 2010.08.11. 00:53:40

Két és fél óra, de nem vasalás közbeni. Leköt, és figyelni kell...

nemiswan 2010.08.11. 17:40:17

Jól néz ki ez a kaja,és Te is jól nézel ki az ilyen kajától:) Olvasáshoz pont elegendő az a kalória :)

-Ani- 2010.08.11. 20:03:06

@nemiswan: Köszi, de ma adtam a formámnak megettem egy mázsa főtt kukoricát! :)

nemiswan 2010.08.12. 21:27:47

@-Ani-: attól cocás leszel :) jól van,kis nass nem árt,és az nem édesség :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.08.17. 15:55:33

Jól néz ki a kaja. Tök sok dolog van benned, amiért tisztellek. Szorgalom, a szabadidőd tök intelligens kitöltése, ember és állatszeretet, kreativitás, egészséges életmód, stb.
süti beállítások módosítása