2010.08.02. 07:00 | Szerző: -Ani-

Jó itthon, kaptam névnapra és szülinapra sok meglepit, (Rigó Jancsi tortát is) és jókívánságokat emailben, sms-ben. Nagyon jólesett mindenkinek ezúton is köszönöm! Marci kedden táborba indul mi Apcival, ha jó idő lesz Balcsira, bár kedd és szerdára rossz időt mondott az időjós a tévében. Nem probléma, akkor kifestjük a konyhát kettesben és csak utána nyaralunk. :) Rohan a nyár utálom, hogy nemsokára kezdődik a suli, nekem legalább akkora munka, mint Marcinak, főleg ha ebben az évben is olyan lusti lesz mint az előzőben. Pedig össze kell szednie magát, mert nyakunkon van a továbbtanulás! No de addig még van idő bőven, ráérek majd akkor rágódni rajta! Kedvenc ajándékaim a képen, a macskusz virágtartó, ami Tóni, Gabi és barátnője Orsi ajándéka. Majd lefotózom igazi virágokkal is, még vennem kell bele. A fotón beleraktam Tóni egyik kedves barátjának, T. Orsinak az ajándékát, ami egy gyönyörű szerencsefa. Orsit nemrég ismertem meg, rögtön belopta magát a szívembe és nagyon örültem ennek a kedves ajándéknak, a nappaliban központi helyen van, jólesik ránézni. :)
A macskuszt Titunak neveztem el, mert hát kell, hogy legyen neve, és valami gyönyörű apró virágot szerzek bele. Anyától egy kis „anyagi ellátmányt” kaptam, amiből valami jó kis cuccokat vásárolok izgi lesz, már égeti a zsebemet. Hétvégén Rák Fesztivál volt a falunkban, rengeteg vendéggel, és fellépő együttesekkel. Marci végig kint volt, én nem néztem meg egyet sem, kicsit fáradtnak éreztem magam hozzá. Gabi és az Orsija :), mint rendezők vettek részt benne, Tóni is hazajött tudósítani. Belekukkantottam blogomon a statisztikába és jóérzés volt látni, hogy elég sok olvasóm van. Ugye mondanom sem kell ez egy bloggernek nagyon jó érzés! Nagyon örülök neki!

Titu és a szerencsefa


Rák Fesztivál

kepek.vasnepe.hu/cgi-bin/kepek/index.cgi

Paraszt Triatlon

kepek.vasnepe.hu/cgi-bin/kepek/index.cgi



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr652192169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiszékeny 2010.08.02. 09:30:16

Szeretem olvasni az írásaidat!!! :):)

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.08.02. 09:38:32

Én pedig új olvasóként csatlakozom, és örülök, hogy a véletlen erre sodort, mert úgy látom, nagyon tartalmas, látványos kis blog ez! :)
Úgyhogy vissza-visszatérek majd olvasgatni, és szeretettel gratulálok az írásaidhoz!
Kívánok további szép napot,
üdv:
-Ági-

-Ani- 2010.08.02. 13:57:24

@alliteracio: Köszönöm, és mindig szeretettel látlak itt! :)

nemiswan 2010.08.03. 05:05:01

Konyhafestés is jó móka:) Nálam néha több van a földön,mint a falon :)
süti beállítások módosítása