2010.07.03. 23:16 | Szerző: -Ani-

Telis tele vagyok élményekkel, nagyon jól sikerült a horvátországi nyaralás, az idő is végig jó volt, tikkasztó kánikula. A csomagolás zökkenőmentesebben sikerült, mint amikor Balcsira cuccolok, most elég volt a fél ruhásszekrény is. No, ez csak vicc volt, viszont tutira a két legkényelmetlenebb lábbelimet vittem magammal, szerencsére beraktam egy fehér edzőcipőt is. Istriát lőttük be úticélul, jó választás volt! Mindjárt az elején Opatijában leparkoltunk a tengerparton, álomszép régi villák közt sétáltunk, betértünk egy turinform irodába, ahol nagyon kedvesek voltak, és mindjárt az egyik ilyen villában ajánlottak egy gyönyörű apartmant. Eredetileg mindennap más, és más helyen szerettünk volna megszállni, de ez annyira bejött, hogy itt maradtunk és innen csavarogtuk be a félszigetet. A villának saját strandja volt, a hálószoba ablak a tengerre nézett, és ha az erkélyre kiültünk egyik oldalon a tenger, másik oldalon a hegyoldalban lévő pálmákkal körbevett, nagyon szép, régi villákat láttuk, minden reggel kávézgatva itt kezdtük a napot. Velencében láttam ennyi gyönyörű épületet, csak akkor még nem digitális fényképezőgépem volt, és nem tudtam annyit fotózni, mint most. Imádtam a házakat, az ablakokat, hátha még olyan profi gépem lenne, mint a fiamnak, de így is kattintgattam percenként. Sok helyen jártunk, megkóstoltunk sok finomságot, tengergyümölcseit, csevapot és razsnyicát, igyekeztünk minden cseppjét kiélvezni az ottlétünknek. Mindennap strandoltunk, de talán erre szakítottuk a legkevesebb időt, egyikünk sem az a strandon punnyadós típus, többre értékeltük a csavargást. No, meg az, az igazság arra itt van a Balcsi, strandolhatunk egész nyáron. Nem is írok többet, inkább meséljenek helyettem a képek, amikkel egy jó darabig díszítgetem is majd a blogomat.

Az utcánk, erkélyről fotózva
Este..
Fények a plázson..
Szépek!
Itt egy kiállítás volt éppen..
És még rengeteg a kép, olyan nehéz volt eldönteni, hogy ma ide mit tegyek be :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.07.04. 05:16:59

Gyönyőrű képeket lőttél !:) KÖszi,most kicsit én is ott voltam :) pusszz

jazoli 2010.07.04. 10:10:05

Gyönyörű hely! Icici felé laktatok? Ismerős a környék:))

-Ani- 2010.07.04. 21:30:47

@jazoli: Nem, Opatija belvárosában. De jártunk Icici felé. :)

szittyazoli 2010.07.05. 11:13:07

szépek a képek. :) labin nekem is nagyon bejön(ne).

ildsisy 2010.07.06. 14:54:26

Majdnem kihagytam ezt az első részét a beszámolódnak, de megtaláltam! Nagyon klassz lehetett a villában, csodaszép panorámával. Imádom az ilyet párommal. Hangulatos a város ahol laktatok. És a tenger!!!!
Ha sok képed van, nyiss az Indafotón egy albumot, ott is regisztrálsz és annyi képet tehetsz fel, hogy na!!! És csak átugrom hozzád az indára nézegetni! :)