2010.06.25. 08:00 | Szerző: -Ani-

Lassú tánc (ismeretlen szerző)


Nézted valaha a gyerekeket játszani a körhintán?

Hallgattad, amint az esőcseppek földet érnek tompán?
Követted szemeddel egy pillangó szeszélyes röptét,
Nézted a tovatűnő éjben a felkelő nap fényét?
Lassítanod kéne. Ne táncolj oly gyorsan.
Az idő rövid. A zene elillan.

Átrepülsz szinte minden napodon?
S mikor kérded: "Hogy s mint?" Meghallod a választ?
Mikor a nap véget ér te ágyadban fekszel,
Tennivalók százai cikáznak fejedben?
Lassítanod kéne. Ne táncolj oly gyorsan.
Az idõ rövid. A zene elillan.

Szoktad mondani gyermekednek, "majd inkább holnap"?
És láttad a rohanásban, amint arcára kiült a bánat?
Vesztettél el egy jó barátot, hagytad kihűlni a barátságot,
Mert nem volt időd felhívni, hogy annyit mondj: Szia!
Lassítanod kéne. Ne táncolj oly gyorsan.
Az idő rövid. A zene elillan.

Mikor oly gyorsan szaladsz, hogy valahová elérj,
Észre sem veszed az út örömét.
Mikor egész nap csak rohansz s aggódsz,
Olyan ez, mint egy kibontatlan ajándék... Melyet eldobsz.
Az Élet nem versenyfutás. Lassíts, ne szaladj oly gyorsan
Halld meg a zenét. Mielőtt a dal elillan.

      

Ezt a verset nagyon szomorú kísérő szöveggel kaptam PPS-ben majdnem elsírtam magam. Nem írom le, hogy mi volt a szöveg. Utánanéztem.... legyen ennyi elég, hogy csodálatos, bölcs és megszívlelendő.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr802105578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.06.25. 11:35:00

Milyen gyors az információáramlás. Én is megkaptam ezt, teljesen más irányból. Amúgy elgondolkodtató a dolog, ha ráérünk egy kicsit gondolkodni!

nemiswan 2010.06.25. 17:43:17

Én olvasás nélkül törlöm a körüziket ..itt nálad elolvastam,és tényleg szép .

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.06.28. 19:28:48

Tök jó vers. El is határoztam, hogy megírom az emailokat a szokott barátaimnak. Nem hanyagolom őket. Úgyhogy most mégse kommentelek olyan sokat. Majd ha végeztem az emailokkal.
süti beállítások módosítása