2010.05.22. 08:00 | Szerző: -Ani-

Nemrég találtam, szeretem a vicces reklámokat.
Ez egy utazási irodáé:

A másik oldalon Amerika



Reklámügynökség: Scholz & Friends, Berlin, Németország
Fotó: Clemens Ascher


És a dohányzásról:
Még mondja valaki azt, hogy a dohányzás nem öl! :)




 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr482005539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2010.05.24. 08:15:54

Ez jó bejegyzés, csak a többi nem látható:(
Valami történt...

szittyazoli 2010.05.24. 14:14:07

tényleg eltűntek a régebbi posztok.. biztos nem kívánnak közös platformon lenni ezzel a négy rettenetes férfi üleppel. férfi olvasói táborod nevében kérek szépen "ellensúlyként" majd néhány női popsit is. :)

-Ani- 2010.05.25. 11:34:44

Bárhogy nézem, itt minden rendben van.... nem értem! :(

jenever 2010.05.25. 18:51:41

női popsit Szzolinak mielőbb!!! :)))

én is látom az összes régebbi bejegyzést!

szittyazoli 2010.05.26. 10:58:15

már nekem is "megjött". aggódtam mert szeretném a "drágaköveket" is végig venni. az a baj a családregényekbe nem vagyok jó...itt is teljesen beállt az agyhalál ott, hogy az "ikrek rivalizálni kezdenek"...most majd nekifutok még egyszer.

ne érts félre bennem van a hiba. a családom is álladóan elkerget a tv elől, mikor szerintem colombót megszégyenítő logikai kérdéseimmel próbálom felgöngyölíteni ki kivel van a "barátok közt"-ben.

-Ani- 2010.05.26. 17:42:15

@szittyazoli: Legtöbb férfi így van ezzel. :)
süti beállítások módosítása