2010.05.09. 18:19 | Szerző: -Ani-

Szokásos módon telt a mai nap, délelőtt a gyerek nyüstölése, hogy tanuljon, és persze melyik normális gyerek akar tanulni, ha kint hétágról süt a nap, percenként csengetnek a haverok. Mindenesetre győztünk, a leckék készen, már csak a táska bepakolása várat magára, az még egy kis nógatással jár. Főztem finomakat, és megcsináltam a „lusta asszony somlói galuskáját”. :) Törtem a fejem anno, hogy férjem kedvencét, ami igazi recepttel egy macerás dolog, hogy egyszerűsíthetném, sikerült, azóta néha így csinálom. Mert az eredetinél három fajta tészta szükségeltetik, az egyik kakaós, a másik diós, a harmadik sárga piskóta. A tésztám babapiskóta, a dióst darált dió szórásával helyettesítem, szirup eredeti, krémet hidegen elkészíthető pudinggal készítem, rum marad, és persze a tejszín és a csoki öntet is. Kirakom a tálat babapiskótával, előzőleg készítek szirupot: cukor, víz, reszelt citromhéj, benne mazsola, felforralom. Ezzel a sziruppal és rummal meglocsolom, vanília pudingot terítek rá, megszórom darált dióval, majd így rétegezem tovább. Végén vagy pudinggal, vagy tejszínhabbal, ami tartalmaz fixálót befedem, rászitálok kakaót, és mehet a hűtőbe. Tejszínhab hegyekkel és csoki öntettel tálalom. Imádják! Én maradok a sima csoki evésnél, sok, sok csokit….
Íme a mestermű :))



És tálalva...


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr641986457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.05.09. 19:13:40

Na, ezt, így meg kell csinálni. Most nem volt hétvégén édesség, de ezt a napokban meg KELL csinálni. Két hete ettünk egy jó étteremben somlóit, az is nagyon finom volt, ami a lényeg még nálam, diósan!!!

nemiswan 2010.05.09. 19:34:04

Guszta!:) úgy megkívántam,pedig nem vagyok édesszájú ..finom lehet:) kipróbálom így is ..

-Ani- 2010.05.09. 20:34:19

Lányok! Az igazi finomabb, de ha a munkát is nézzük.... :) különben nagyon finom! :)

jazoli 2010.05.09. 21:48:26

Ezt megint ki kell próbálni! Mondjuk macerásabbnak tűnik a rétesnél - első olvasatra, majd rábízom az asszonyra:)
Köszi!

-Ani- 2010.05.09. 22:38:16

@jazoli: Zoli, ügyi vagy megtudod csinálni, megleped vele az asszonyt! :)

jenever 2010.05.10. 05:21:07

hasonlót én is szoktam csinálni, csak még egyszerűbben: rum aromás csokipudinggal keverem össze a babapiskótát. persze a Tiéd biztosan még "igazibb" :))

szép napot Neked!

jazoli 2010.05.10. 21:45:16

@-Ani-: Miért ne lephetne meg vele Ő engem:))
süti beállítások módosítása