2010.04.22. 05:00 | Szerző: -Ani-

Imádom a macskákat, ezért az érdi házunk udvarát és most ezt is mindig jó pár cica tarkítja.
A blogomban is elég sokszor írtam róluk, sőt a fejlécen is ott van belőlük három.
A legidősebb cicám Budaörsről érkezett, kb. 10 éves (nem kiscicaként jött) őt Franciskának hívják, de egy ideje inkább csak Mamacicc, mivel a sok év alatt rengeteg macskagyerekkel „ajándékozott” meg minket. :) Van egy gyönyörű fekete macskám, őt Kormosnak neveztük el. Hogy miért írok most éppen erről a két cicusról? Két éve olvasok egy blogot, ami nagyon kedves nekem, idén megismerkedtem az írójával is, levelezünk egymással. Nagy meglepetés ért, amikor először megláttam nevét a postámban, leesett az álam: Kormos Franciskának hívják. Sejtitek, hogy nem kell keresgélnem a memóriámban, mert nem jut eszembe a neve. :)
Mindig elmosolyodok, ha ránézek egy-egy tőle érkezett emailre, a cicáimra gondolok.
Ha pedig a cicusokra nézek, őt juttatják az eszembe. Persze, hogy nem mertem elmondani neki, bár blogja is tanúskodik jó humoráról, de tegnap este megosztottam virtuális barátnőmmel eme nagy titkot, örült neki, jót nevetett rajta. Emlékeztek? Talán tíz bejegyzéssel ezelőtt másoltam be egy gyönyörű verset, azt ő írta. Ha becenevet adnék neki, ezek után biztosan úgy hívnám: Kétcica

Itt van egy bejegyzés Franciról, amit Tóni követett el a blogomon:
szerintem.blog.hu/2008/11/11/macskak_11

Itt pedig Kormosról:
szerintem.blog.hu/2009/11/03/fekete_macska_es_szerelem_bor

Kormos még a lapszélen is :)
Franciska pedig még itt:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr781941536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.04.22. 19:06:23

Sokáig nem szerettem,vagy inkább idegenkedtem a macskáktól .Mostanában meg egyre inkább szeretnék :) Szépek a cicáid !:)

szittyazoli 2010.04.23. 15:11:27

akartam megint valami "okosat" mondani (de látom, hogy egy ismerős fekete macska kommnentelt itt előttem) ezek után szerintem nem lenne "szerencsés" bármit is írnom...a cicákról amúgy is nyilatkoztam már ebben a blogban. úgy hogy lépek...
szia. ani:)

nemiswan 2010.04.25. 15:40:18

Ehh,ez a kandúr is itt volt:))

tacy 2010.04.26. 11:35:50

- Cin-cin-cin, errefelé sok-sok sajtot láttam nemrég.
- Ne mondd! És milyet?
- Olyat, amilyet még sohasem azelőtt.
- Hú, de izgalmas! Megkeressük?
- Naná! Már dörzsölöm a pocakomat, nyám-nyám, de jót fogunk lakmározni! Ujjé!
- Siessünk hát kutakodni, cin-cin.
- Képzeld, azt se kell, ki volt pakolva rengeteg de rengeteg! Csak odamegyünk és adunk a koleszterinnek!
- Adunk, bizony ám, nem fog a doki állandóan inteni.
- Már szimatolom az illatát! De mintha más szagok is terjednének, nem érzed, cin-cin-cin?
- Ne rinyálj má'! Gondolj az élvezetekre!
- Gondolok, gondolok, de nézd, az nem a gazdasszony? Szólítgat valakit. Fülelj csak!
- Tényleg. Azt mondja, hogy Kormos. Biztos a kutyája.
- Ezek az emberek olyan fantáziátlanok. Annyi Kormos kutyáról hallottam már...
- Most meg azt kiáltja, hogy Franci, te, ez nem a Franciska rövidítése?
- Meglehet. Ilyen kutyája is lenne?
- Hmmm, hmmm... Mindegy, spuri a sajtokhoz!
- Ááállj meg! Odanézz! Jaj nekünk! Két nyáú jelent meg a porondon!
- Jaj, jaj, bizony, négy macskaszemet pillantottam meg. Ők lennének Kormos és Franciska?
- Ők, ők, menekülés!!!
- Ilyen bolond neveket!
- Ne bámulj! Uzsgyi! Szedd a lábad!
- Jó, jó, de hát micsoda marhaság, hogy az egyik Kormos, a másik Franciska?
- Az emberek mindig furcsák voltak. Na, most gondold el, milyen röhejes, ha együtt van a két név, hahaha!
- Hihihi! Elképzeltem. Kormos Franciska, hasamat fogom a nevetéstől. Hogy lehet ilyen névvel élni? Cin-cin-cin.
- Ezt a mókát megünnepeljük, meghívlak, oké? Egy kamrában sok szalonnát láttam.
- Oké, remélem, ott nincs se Kormos, se Franciska, cin-cin!
- Fussunk, fussunk, hadd lobogjon a fülünk! Cin-cin-cin-cin-cin...

-Ani- 2010.04.27. 13:17:07

@tacy: Nagyon aranyos! Köszönöm. :)))
süti beállítások módosítása