2010.04.19. 21:03 | Szerző: -Ani-

Tegnap megnéztem a Frizbit. Felháborítónak tartom a műsorvezető kérdéseit, amit Daróczi Dávid édesapjához intézett. Maga a műsor felvétele a temetés napján készült. Ott volt egy összetört idős ember, aki már tíz napja virrasztott fiáért, és ott voltak a pimasz, tolakodó kérdések, ami apa és fia kapcsolatát boncolgatták. Minő fájdalom lehet elveszíteni egy gyermeket, és akkor még a média kíméletlen, hatásvadász, rémségeivel gyötri. A műsor végén, Elvis Presley szívszorító dalát énekelte el Komár László. Miközben szólt a dal, kamerák pásztázták a meggyötört kisöreg arcát. Ő nem sírt, már elapadtak a könnyek, mint egy megszeppent kisgyerek úgy nézte, és hallgatta az énekest. Én végig a könnyeimmel küszködtem, őt sajnáltam, az édesapát. 

„Oly csendes ma az éj, már alszol tudom én,
És mégis ez a perc elmondom teneked.
Én és anyád már csak két idegen,
Messze tűnt az öröm, meghalt a szerelem.

Az életem te vagy fiam
Gond büszkeség, könny és remény.
Most csak pihenj, érted vagyok még itt fiam.

Tudom.
Te még nem értheted, miért történt ez így,
A régi életed, mért volt a sors irigy?
Oly szörnyű volt, hogy minden elveszett,
A szívem keserű, csak érted teszem ezt.

Az életem te vagy fiam
Gond büszkeség, könny és remény.
Most csak pihenj, érted vagyok még itt fiam

Aludj
Nem ébresztelek én, hisz eljön az idő,
A te szívedet is felsebzi az a kő.
De két karom még védőn ölel át,
Míg fel nem nősz fiam vigyáz rád apád.

Az életem te vagy fiam
Gond büszkeség, könny és remény.
Most csak pihenj, érted vagyok még itt fiam

Az egész életem te vagy fiam...... "

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr11935515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.04.19. 21:47:47

Én is sajnálom a kisöreget :( olvastam az indexen..

ildsisy 2010.04.20. 18:59:51

Második hete aludtam el, mielőtt kezdődött volna a Frizbi. Számomra elég későn kezdik.
De most talán jobb is... sajnálom a papát, én a temetés előtt és közvetlen utána nem csináltam volna riportot vele. Tiszteletben tartottam volna mély gyászát.
Nagyon szimpatikus kisöreg, borzasztó lehet neki lelkileg!

szittyazoli 2010.04.21. 18:48:01

ép ma olvastam föld s péter írását a metro újságban. hasonló gondolatokat pedzeget. itt olvasható a neten is:

www.metropol.hu/itthon/cikk/557988

szerintem ha valaki belemegy hogy egy ilyen műsorban szerepel(legyen anyagi vagy érzelmi oka)...akkor tudnia kell mit vállal.

ha viszont... egy média hatalom visszaél azzal hogy valaki, intelligencia híján, vagy mert fájdalmában nem tudja megítélni milyen csőbe húzzák bele az a leggusztustalanabb dolgok egyike. itt ez utóbbi történt (sajnos nem egyedi eset "mi világunkban")

nem láttam a szóban forgó adást. hallottam a "riport" beharangozását, egy két részlet alapján ismerem a műsort, és műsor vezetőt (az most mindegy ott ő mennyire saját magát mennyire a felépített imidzsét hozza ott)
...lényeg: lehetett tudni mire megy majd ki a játék, nyilvánvaló volt (nekem legalább is, aki legnagyobb jó indulattal sem vagyok valami túl iskolázott átlag feletti intelligenciával megáldott polgár)
várható volt: gyomorforgató lesz, ezért nem néztem meg...

(ezeket a műsorokat csak közönnyel lehetne taccsra tenni. a "szeretem" és a "nem szeretem" egyaránt nekik hajt hasznot. (mindkettő nézettséget eredményez)

ezt szerintem sokan tudják, érzik,...mégis részesei a dolognak.
...a mi felelősségünk sem tagadható le. részei vagyunk a gépezetnek...pedig szabad akaratunk van (ebben is).

-Ani- 2010.04.21. 21:09:38

@szittyazoli: Egyetértek. Ez derekas hozzászólás volt, örülök. :))
süti beállítások módosítása