2010.02.27. 00:09 | Szerző: -Ani-

Tegnap fotóztam Anya kertjében.....



van belőlük jó néhány bokorral, és olyan szépek....

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr891793781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2010.02.27. 07:07:14

Ennyi. Végérvényesen itt a tavasz. Kinyílt a gólyahír, bimbózik a krókusz, tündököl a hóvirág.. :)

kicsi bogár 2010.02.27. 08:29:16

De szeretem a hóvirágot!!! Kislány koromban, minden évben apukám munkából hazajövet tavasz felé hóvirágot hozott haza nekünk nőknek, az első csokrokat, amit a Rákóczi úton vett egy nénitől! :)

tacy 2010.02.28. 16:06:49

Nagyon szép ez a hóvirág bokor. Amint megláttam, nosza körülnéztem más blogokban is, hol találok még hóvirágot. Meglepődtem, milyen sok, szebbnél szebb képek kerültek elém. Hát persze, hisz már február utolsó napját írjuk. Talán egy-két hete futott át az agyamon, vajon nyílnak-e már? Azért volt ez számomra kérdés, mert ilyentájt még javában a szobámban élem az életet. Nem emlékszem, hogy láttam-e valaha is kertben nyíló hóvirágot. Azok az emlékek jutottak eszembe, amikor gyerekkoromban az intézetekben az éjjeli szekrényeken egy vizes pohárban sorra jelentek meg a gyönyörű csokrok. Volt valami szívlágyító érzés abban, ahogy hírül hozták nekünk a tavasz közeledtét. Ettől kezdve az ibolyákat vártuk, amelyek előhírnökeihez hasonlóan nem hagytak minket cserben.

jenever 2010.03.01. 17:52:58

Olyan szép kis virág :) már én is láttam a kertes házaknál, szemet gyönyörködtető! Tegnap pedig két aprócska krókuszt láttam!!!! Igaz, most nem lesz olyan szép idő, de akkor is TAVASZ VAN!!! :)))

Legyen szép estéd! :)

nemiswan 2010.03.01. 17:56:17

Ez a íhóvirág,már a tavasz hírnöke:)) szeretem,de csak így .
süti beállítások módosítása