2010.02.14. 07:00 | Szerző: -Ani-

J'taime...
Igazi örökzöld.......
még mindig vezeti a leg erotikusabb dalok listáját :)

 

Serge Gainsbourg francia költő, zeneszerző, énekes műve, amit feleségével Jane Birkin angol-francia színésznővel énekelt lemezre 1969-ben. A dalt erotikus túlfűtöttsége miatt több országban betiltották, de ennek ellenére világhírű lett.
Olvastam a fordítását.....hm....
Annyi dal van, amit szeretünk, hallgatunk, de ha valaki lefordítaná.... lehet, hogy belepirulnánk? Nos, kit érdekel! A lényeg, hogy ez a dal is olyan, de mégis gyönyörű! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr221755909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.02.14. 10:10:30

Ez az!!! Örök sláger!!!...Zsötem... aktuális :)
Köszi!

nemiswan 2010.02.14. 11:52:58

Jó a klip is ..tengerpart,nyár,szerelem ..zsötem :)

jenever 2010.02.14. 20:41:50

:) az építőtáborban azért lejátszották :))

szép estét!! :)

tacy 2010.02.17. 14:59:07

Gyönyörű a dallam és a felvételek is, a szövegét sajna nem ismertem meg. Eddig.
Jó volt újra meghallgatni. :)))
Köszi szépen!
süti beállítások módosítása