2010.02.03. 11:40 | Szerző: -Ani-


Olyan aranyos ez a kép!
Reggel, amikor bekapcsoltam a gépet a Google emlékezett meg evvel a képpel Norman Rockwell-ről, aki 116 évvel ezelőtt született ezen a napon, és 1978-ban halt meg.
Gyorsan megnéztem a képkeresőben a képeit, nagyon tetszenek, zseniális művész volt, több mint negyven könyvet illusztrált.

És vannak köztük ennyire megtévesztő, fotó minőségű képek is.... :)

Tegnap nagy munkában voltam, vissza kellett néznem valamit 2008-ból, és nem találtam képeket. Abbcenteresként kezdtem blogolni és amit ott töltöttem fel áthoztam ide, egy darabig látható volt, aztán itt eltűnt. Mindet újra kellett szerkeszteni. Estére begyulladt a szemem. Aztán egy komment alkalmával jöttem rá, hogy a blogom bizony január 26.-án  volt két éves. Jó párszor gondolkodtam rajta abba hagyom, de örülök neki, hogy nem tetem. :)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr951725047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2010.02.03. 20:10:23

no, még a szemed is??? gyógyulj meg mielőbb!!!!

a képek tényleg nagyon jók!
és boldog második szülinapot :))

Törzsvendég:-) 2010.02.04. 08:15:11

Nekem is nagyon tetszett és egy másik ugrott be:
www.casacenina.com/catalog/images/img_079/clairLune.jpg
Ez egy kersztszemes minta is.:-)Egyszer kivarrom.Köszi,hogy írtál a művészről,nem ismertem.

Törzsvendég:-) 2010.02.04. 08:18:17

Hoztam én is ám egy nagyon klassz illusztrátort:
www.jbmonge.com/
Jó nézegetést,szerintem csuda klasszak.

-Ani- 2010.02.04. 09:29:24

@Törzsvendég:-): Köszönöm, igazi mesevilág! :)))
süti beállítások módosítása