2010.01.27. 18:24 | Szerző: -Ani-

Néhány nappal ezelőtt bedobtak a postaládánkba egy szórólapot.
Nagy piros betűkkel írva, szöveg a következő:
Kiárusítás! A Westend City Center és Mamut üzletközpontban lévő boltjaink felszámolása miatt kiárusítást tartunk!
Világszínvonalú Márkás Női Bőrcsizmák Női Bőrcipők és Férfi Bőrcipők!
- 95% Ideje: bla bla bla…..
Gondoltam, hogy ebben sántít valami, de ugyan, mit vesztek vele, elmegyek, megnézem és kész!
Hű, hogy mi volt ott! Rengeteg ember, áru egyenlő a semmivel.
Két nagyobbacska kartonban, silány, mocsok, hordásra nem alkalmas, sz*r, szemét, selejt és még úgy szeretném szidni, de már nem találok szavakat.
Minek nézik ezek a falusi embereket??!! Engem nem érintet ez olyan rettenetesen, de azt, aki buszra szállt, utazott, idős ember stb. mit érezhetett az átverés láttán?
Szemét disznók! Sajnos ezt elmondhatom még jó néhány felfuvalkodott emberről és helyről, csak néhány példa:
Nem sokkal ideköltözésünk után kisbabát vártam, a gyerekeim 17 és 14 évvel idősebbek a Marcinál.
Az egyik nagyfiammal gyermekorvoshoz mentünk, én már az utolsó időben, hatalmas pocival.
Ellátta a doki nő a gyerkőcöt, a védőnővel nagyon jó barátságban voltunk, az odajött és mondta, hogy nemsokára a kisbabát is ide fogjuk hordani. A doktornő végigmért és megkérdezte, milyen gyereket.
Na, ekkor jöttem én, hogy nem látja, mekkora hasam van, rándított egyet a vállán és azt felelte, hogy azt hitte ilyen kövér vagyok. Hú! Kell ennél nagyobb sértés? Megutáltam örökre! Főleg, hogy 56kg-mal kezdtem a terhességet....
Azért mert vidéken él valaki, akkor azt hiszik az egy disznó, vagy úgy kell kinéznie?!
Pofára esett remélem, amikor szülés után meglátott, mivel velem egyidős, kinézetre némi jóindulattal a 10 évvel idősebb nővérem lehetne.
Ugyanez a nemnormális, és buta doktornő úgy írt fel gyógyszert, ha valami baj volt, hogy a véleményemet kérte, és a végén azt kapta a gyerek, amit én diktáltam.
A vidéki embereknek ez is jó! Végre megszabadultunk tőle, most a nyakunkba varrtak egy még hülyébbet, ez már semmihez sem ért, no problem, ha baj van eleve nem oda viszem!  Vagy itt a polgármester, mindenki azt hiszi ő az Isten, pedig csak egy vasutas, avval nincs is baj, a szakmájában biztosan jó, de nem sokat ért ehhez a polgármesteresdihez. Elkótyavetyélni azt tud, és élni a ráruházott „hatalommal”.
Sorolhatnám, mennyi atrocitás ért, mennyi bosszúság falusi emberként élni.
Bennem emberükre leltek, és nem is mernek nagyon kóstolgatni a hivatalokban, de látom, mi történik a többiekkel, porig alázzák az „egyszerű népet”.
Ez akis falu néhány utcából áll, és egy utcában több diplomás embert neveltek, mint annak a városnak egy kerületében, ahonnan jöttem. Ez túlzás, csak éreztetni szeretném, hogy mennyi értékes, tanult embert köszönhet a társadalom az itt élő idős embereknek.
Mégis ki vannak téve egy kiskirály zsarnok, hülyeségeinek, és egy olyan egészségügyi rendszernek, ahol az a cél, hogy eltegyék az embert minél előbb láb alól.
Nem virágnyelven íródott, elnézést a stílusért, de ezt nem lehet másként megfogalmazni.

Egy kis nevetés, a morgásaim után....
Tóni riportot készített, ebben nincs semmi, de abban igen, hogy kivel. :)))
Nézzétek meg:
atom.blog.hu/2010/01/27/anti_a_guitar_hero_uj_szama_interju

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr701707119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2010.01.27. 21:22:20

Majd még visszajövök :) pusszz

Atom · http://atom.blog.hu 2010.01.27. 23:06:29

Látom azért fortyog az évek alatt keserű tapasztalatokkal megtöltött kondér...

jazoli 2010.01.28. 08:20:53

Én nem érzem ilyen súlyosnak a helyzetet, bár találkoztam hasonló dolgokkal. Szerintem: vidéken és nem vidéken is van hülye ember...persze Pesten nagyobb a népsűrűség:)

-Ani- 2010.01.28. 11:01:58

@jazoli: Szerintem is egykutya, csak avval a különbséggel, hogy a hülye városi lenézi az okos vidékit. Mindezt az hozta létre, hogy a hülye vidéki felnéz a hülye városira, csak azért mert városi. Hű, tudnék rá rendesen példákat sorolni! Nem sértő szándékkal írtam a hülyét, csak így tudom igazán a lényeget felvázolni. :))

jédé 2010.01.28. 13:27:05

Emberek!!! Sárkány született..............

-Ani- 2010.01.29. 09:36:34

@jédé: Remélem a Csillag születiknek szól és nem rám gondoltál? :)))
süti beállítások módosítása