2010.01.19. 11:39 | Szerző: -Ani-

Tegnapi témához kapcsolódva utánanéztem.
Decemberben olvastam valamelyik újságban, rákerestem a neten, meg is találtam.
Magyarországon Joós István hozott létre egy internetes oldalt a Szívesség Közöséget.



Nagyon jó dolognak találom! Többet nem is írok róla nézzetek szét ti is az oldalon.
szivesseg.net/content/isten-hozott


Kacatos szekrény Fejes Sándor festménye
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr791684294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.01.19. 13:23:31

Helló!
Atom oldaláról szoktam idekukucskálni,és most nem tudom szó nélkül hagyni.:-)Ez nagyon tetszik nekem is,csatlakozok is,majd még kitalálom mit ajánlok fel.Köszi szépen!!!!
süti beállítások módosítása