2009.12.21. 21:33 | Szerző: -Ani-

Hatalmas a hó, délelőtt autóznom kellett, elhoztam az új gépet Marcusnak (kari ajándék), hármasban 40-50 km/h volt a legnagyobb sebesség, amivel haladtam.
Apci elkísért, de nekem kellett vezetni, gyakorlás gyanánt. :(
Marci már második napja délelőtt elhúz itthonról és estig nem látjuk, szánkózik egész nap.
Kapkodok itt a nyakamon a karácsony, semmire sem érek rá, vagyis tudja a fene!
Azért ma délután szakítottam egy kis időt és Apcival és Anyával kirándultunk egy nagyot.
Állati szép volt fent a hegyen.
Szuper jó, mert a hegy itt van az orrunk előtt, ahogy kilépünk a kapun, nem kell messzire mennünk egy kis kirándulásért.
Csatlakozott hozzánk két kis kutya a faluból, végig ott ugrándoztak körülöttünk.
Szokásos program, C vitamin bevitel minden mennyiségben, szedtünk csipkebogyót és ettünk sok kökényt, amit le is fényképeztem, hogy milyen szép nagyok voltak, és hát az ízük…
Délután belül díszítettem a házat, holnap sütök, ajándékokat csomizok, és megpróbálok nem tízig aludni.
S jut eszembe, hogy még képeslapot is kell szerkesztenem, hm... főleg azért ültem most ide a géphez! :)))
Szerdán Tóni érkezik, itt lesz az ünnepek alatt, Tamáskám gyerkőcei még nem tudom, mikor jönnek. Szenteste Gáborkám és Anya is itt lesz, szóval rendesen összejön a család.
Én általában már 23.-án éjjel feldíszítem a fát, hogy minél kevesebbet kelljen 24.-én „gályáznom”, ami nem esik nehezemre és a férjecskémtől rengeteg segítséget kapok, de munka akkor is akad bőven.
Karácsony 1-2. napját már nagyon szeretem, lazítás a javából!
Társasozás, kártyázás, beszélgetés, és filmeket fogok nézni.
Előveszem Amelit, és B. Jones kisaszonyt, mert egy évben egyszer meg kell néznem, az ő és az én imádott Darcy-ja miatt, aki olyan édes a rénszarvasos pulóverjében. Colin Firth az egyik kedvenc színészem, tele van a szeme huncutsággal, ahogy Mark Darcy komoly karakterét alakítja. Szóval biztos lesznek új filmek is, de ezek az én karácsonyi repertoáromhoz tartoznak. :)
















A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr811614425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2009.12.21. 23:16:57

Szép helyen jártatok! Ki is kell menni a szabadba ilyen gyönyörű időben.

nemiswan 2009.12.22. 03:13:34

Jó helyen laksz,tényleg szupi ott ..kutyusok bandáztak veletek ..hozzám is szokott csapódni ,ha sétálok..most nem nagyon,mert nagyon hideg van .óó,a kökény ,imádom :)) Örömteli készülődést Ani!

BartiMagdolna 2009.12.22. 21:08:43

Óóóó, a B. Jones nálunk favorit. Amikor megvettük, minden héten megnéztük legalább egyszer mind a kettőt, hol magyarul, hol angolul. :) Tényleg szép helyen laksz. Jó sokan lesztek. Ádott, békés karácsonyt kívánok Nektek!

jédé 2009.12.22. 21:13:59

Nálunk is esett a hó, de itt nem láttam olyan rózsaszín hóembert, mint Nálatok a képen......................

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.12.23. 09:57:31

Lenyűgöző nő vagy Ani! Színes, erős.
Jó kis kirándulás lehetett, nálunk már elolvadt a hó, pedig volt. Colin Firth-t én is szeretem. Nálunk még nem tudom, milyen lesz a karácsony, valahogy kevéssé van hangulatom, de nem baj, Jézus majd megihlet. Szeretni, szolgálni, ez ünneppé tesz minden napot.
süti beállítások módosítása