2009.12.16. 18:38 | Szerző: -Ani-

Bármerre nézek minden fehér, csupa hó, nagyon szeretem és nagyon szép!
Tegnap volt szerencsém kifogni az úton egy-két barmot, akik inkább tolatnak nem mennek, mindegyik pasi volt, és még a nőket szidják!
Ráadásul tegnap bedöglött az aksim, a számítástechnikai bolt előtt parkoltam és a vészvillogóm rendesen leszívta, gyerkőcök betólták, elvágtáztam a szerelőhöz, aki ma már ki is cserélte.
Ma jókat csúszkáltam a havon, nem számít, csak főúton és jégen ne kelljen. :)
Mindjárt itt a karácsony, az ajándékok megvannak, a szünidőt pedig szerintem jobban várom mint a Marci. :)

Sárvári és szombathelyi képek este...





 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr31602755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2009.12.17. 03:47:56

Szép képeket csináltál !
Én inkább 40 fok meleget kérek,ha lehet .:)nem varázsol el a hó .

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.12.19. 16:33:11

Szépek a képek. Örülök, hogy örülsz a télnek!

-Ani- 2009.12.19. 21:40:32

@zoltan1: Nagyon örülök neked!!!! :))
süti beállítások módosítása