2009.11.29. 14:03 | Szerző: -Ani-



Az első vasárnap angyala
Négy héttel karácsony előtt valami nagyon fontos dolog történik:
egy angyal kék köppenybe öltözve leszáll az égből, hogy közeleb húzódjon az emberekhez.
A legtöbb ember ezt észre sem veszi, mert túlságossan el van foglalva mással.
De azok, akik jól figyelnek, meghallják a hangját.
Ma van az első napja, hogy az angyal először szól, s keresni kezdi azokat, akik megtudják és megakarják hallgatni őt.
(www.karacsonyfa.gportal.hu)


 

Címkék: blog fotó advent szerintem angyal  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr131560739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2009.11.30. 18:44:01

Nem gyújtottam meg az elsőt ...

-Ani- 2009.11.30. 19:03:56

Későn kapcsoltam.... aztán egy szép karácsonyfa alakú gyertyát tavalyról, azt gyújtottam meg, hétvégére meg lesz a koszorú, magam készítem.
Különben ki, hogy szokta, rengeteg ismerősöm nem "gyújtogat". :)
süti beállítások módosítása