2009.11.23. 15:35 | Szerző: -Ani-

Tegnap reggel telefonáltak, hogy meghalt nagyobbik fiam egyik legjobb barátja.
Kőszegen a középiskolában kezdődött a barátság, összejártak, szerették egymást, talán két hete volt itt a Gábornál.
Szombaton este, a tejfölszerű ködben egy kanyarban letért az útról, autója egy fának ütközött, és kigyulladt. Próbálták menteni, de a kétméteresre felcsapó lángok közt esélye sem volt a túlélésre.
Soha nem ivott vezetés közben, szorgalmas, kedves, jó emberke, aki még csak 28 éves volt, és akire örökké szeretettel emlékezünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr841546422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2009.11.23. 19:34:53

Ez borzasztó :(( Részvétem ...döbbenet ...
Szombaton én is tejfehérségben buszoztam hajnalban dolgozni .Rettentően féltem.Ködben amúgy is ...

jazoli 2009.11.24. 08:43:07

Szomorú! Nehéz feldolgozni a szeretteink halálát, még akkor is ha egy hosszú életút végén történik. Fiatalon, nem lehet, szerintem. Miért? Miért ő? Miért most?
Részvétem.

-Ani- 2009.11.24. 17:07:10

Köszönjük!
Drága jó Istenem! Bár sosem lenne ilyen bejegyzésem!...........

-Ani- 2009.11.24. 17:07:41

Köszönjük!
Drága jó Istenem! Bár sosem lenne ilyen bejegyzésem!...........
süti beállítások módosítása