2009.11.16. 18:59 | Szerző: -Ani-

Nagyon szép idő volt ma, bár a napocskának sok dolga volt, hogy „át süssön” a ködfátyolon.
Anyával délben felkerekedtünk és kirándultunk egy nagyot a hegyen, ami az utcánk végében kezdődik. Jó három órát csavarogtunk, beszélgettünk, csipkebogyót és kökényt ettünk, baromi jól éreztük magunkat. Bármily szomorú évszak az ősz, mégis szeretem tündöklő, meleg színei miatt. Készítettem néhány fotót.
A kőfejtő mindig szép... órákig tudnám bámulni.

kicsit ködös volt fent, látszik a képeken...

ez egy aranyos házikó az út mentén....

van belőlük egy pár, olyan kis mézeskalácsházikók....

ő pedig a hegy alatt lévő kedvencem, zsalugáteres, a hegyoldalban...

Imádom a házakat!
Egyszer itt már írtam róla:szerintem.blog.hu/2008/03/19/meselo_hazak


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr31529927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2009.11.16. 19:55:21

Jó kis kirándulás volt ,és jók ezek a képek ..érdekes az alsó ház,mintha elsüllyedt volna .Kökényt imádom,mikor megcsípi a dér,ezer éve nem ettem ...

-Ani- 2009.11.16. 20:22:38

Itt már megcsípte hű, nagyon finom! :))

nemiswan 2009.11.17. 03:22:05

Szeretem én is. Nem is tudom,hogy hol található erre felénk ..
süti beállítások módosítása