2009.09.28. 05:03 | Szerző: -Ani-

Szombaton pici falunkban szüreti felvonulás volt.
Pénteken sütöttem egy kosár pogácsát, és azt osztottam a felvonulóknak.

A felvonulást jópofa műsor követte, a fiúk lányoknak, a lányok fiúknak voltak beöltözve.
A falu több pontjára már egy héttel ezelőtt öregnénit, részegembert, kisgyermeket ábrázoló szalmabábuk kerültek, melyek nagyrészt szorgos gyermekkezek munkái.
Délelőtt egy vaddisznót dolgoztak fel, abból főzött Gábor fiam pörköltet a felvonulásban, és vetélkedőkben kimerült résztvevőknek.
Végig jártam a falut, fotóztam, megnéztem a műsort, és véleményem a következő:
Nagyon szomorú, hogy egy ilyen kis faluban ennyire gyatra a hozzáállás és az érdeklődés.
Néhány ember fáradtságot nem kímélve létre hozta ezt a kis ünnepséget, már hetekkel ezelőtt készülődtek a gyerekek, és a szőlősgazdák, néhány kivételével meg sem mutatták magukat. A lakosság több mint fele, ablakból, függöny mögül nézte a felvonulókat, több volt a nézők közt az "idegen" és külföldi, mint a helybéli polgár.
A polgármestert nem láttam, és képviselőkből is csak a két fiatal, Gáborom és Bori vette ki aktívan részét a szervezésben.
A lapos kifogást már ismerem, mégpedig az, hogy ezt az ünnepséget a falunkban működő Síkmosoly egyesület rendezte, ez részben így van, de nem csak az egyesület munkája volt benne a rendezvényben. Utálatos az önkormányzat részéről ez az összeférhetetlenség az egyesülettel szemben. Remélem ez nem vette el senki kedvét, és még sok ilyen színes szüreti mulatságot láthatunk még a jövőben. :)
Képeket ide kattintva nézhetitek meg!

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr741412017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása