2009.08.09. 15:20 | Szerző: -Ani-

Pénteken Tamáskát biciklizés közben egy kis baleset érte, szó mi szó csúnyán megsérült a lába. Megérkezett Tóni is, és Marcussal este Balatonfüredre éjszakai rodeóra mentek, nem kísértem el őket, ez a műsor valahogy nem az én műfajom, inkább olvastam helyette.
Rohamosan fogy az olvasnivalóm!
Szombaton a füredi borfesztiválon voltunk, azt sosem hagyom ki, viszont a borkóstolást most mellőztem, nem kívántam, pedig ilyenkor lehet igazán megkóstolni a sok-sok finomságot egyhelyen. Ahhoz képest, hogy első nap volt, ráadásul szombat, alig voltak művészek kint, a Kisfaludy színpadon a műsor sem volt egy hű de nagy produkció.
A borivászatban foglalatoskodó vendégek észre sem vették a borkimérés tetején potyázó betyárokat. :)

ilyen állapotban csoda, hogy le nem gurul.... :)

No, és a szellemek? Vagyis... izé.... a szobrok, kicsit ijesztőek voltak. :))

Ez itt a kinézete ellenére még bort is elfogadott a nézőktől, sőt a fotósnak még az email címét is megsúgta. Hogy mit kezd vele?

Hiányoltam az indián zenészeket, valószínű a nyaralás alatt még legalább egyszer elnézünk a sétányra, bízom benne, hogy bővül még a mutatványosok palettája.

 

Tóni képgalériája a Borhetekről ide kattintva.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr121298317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása