2009.07.04. 22:27 | Szerző: -Ani-

Elég nem normális hetem volt, nem is blogoltam, egyszerűen nem volt kedvem.
És hogy vannak-e boszorkányok? :))
Csütörtökön megint úgy ébredtem, hogy jósló álmom volt.
Elmeséltem Apcinak, az álmot, ami szerintem betegséget jelent, sajnos be is jött, Marci megérkezett a nyaralásból tegnap lázasan, betegen. Előfordul ilyesmi nyaraló gyerekeknél, mert semmiben nem ismernek határt, amúgy a nyaralása nagyon jól sikerült.
Kicsit uncsi volt nélküle, olyan jó, hogy újra itthon van velünk! :)
A hét leg hajmeresztőbb dolga az „áfás buli” volt, ekkora marhaságot!
Fél napig ültem a gép előtt, Magyar Közlöny stb. böngészése, mi a 18%-os, mindenhol vtsz. számokat találtam, jó buli, főleg ha tele van a bolt áruval és a számlák a könyvelőnél vannak, mert ki az a nagyokos, aki fejből vágja a vámtarifa számokat.
Őrület! A gabona neműk pl.: kenyér, péksütemény, száraztészta 18%, a liszt viszont NEM!
Mert miből van a liszt?? Szerintem ez megint fejetlen döntés volt!
Szóval volt stressz a héten rendesen.
Tegnap könyvtárban nem kis meglepetés ért, Ferenc, akiről már írtam, kicsit alkesz, kicsit hajléktalan, könyveket jött kölcsönözni. Ki vett öt könyvet, és jól el is beszélgettünk.
Érdeklik a tudományos és fantasztikus könyvek, szereti a régi ifjúsági Delfin könyveket. Mesélte, hogy régebben milyen sokat olvasott.
Sajnos nagyon kevés a könyvtári látogató, felnőttek pedig a családomon kívül alig-alig térnek be.
Én most egy állati jó könyvet olvasok, Tóni hozta: Réz Andrástól „Válogatott szorongásaim”.
Már ki néztem egy-két oldalt, amit valamikor be fogok blogolni mert annyira jók.
Mostanság olvasós, zenehallgatós, filmnézős és alig netezős formában vagyok.
Mert annyi jó dolog van, és annyi mindent kéne csinálni, és annyira rohan az idő.......

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr611227042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása