2009.06.12. 07:17 | Szerző: -Ani-

Ezer fokon égtem tegnap, remélem maradt mára is belőle, rengeteg dolgom lesz.
Sárváron voltam Anyával és Marcival bevásárolni, nem győztek futni utánam.
Hazafelé elkezdett esni az eső, eszembe jutottak a kiteregetett ruhák, megelőztem a felhőt, sikerült, pillanatok alatt beszedtem és már ide is ért, zuhogott.
Szombat vasárnap repülőnap, Tamáska utoljára rendezi meg Tokorcson.
Kimegyek, repülni fogok, elég sok repcsi jön idén, kirakodóvásár, festménykiállítás és koncert is lesz.
Este Nettyvel beszélgettem msn-en web kamerával, német barátja kiszúrta, hogy elég lassú a rendszerem, programozó lévén „távgyógyította” a gépem.
Ma este még folytatja, 30%-al erősebb lesz.
Félelmetes volt, amikor átadtam neki a gépet, hátradőlve a székemben figyeltem, hogy nyitja meg a fájlokat, több mint 100km távolságból.
Marci iszonyúan leterheli a gépet, minden vackot letölt a net-ről, én éppen ezért saját laptopot használok. No, meg lehetetlen lenne a géphez ülnöm, amikor itthon van.
Elkezdődött a szünet, vasárnap az évzáró szentmise, szerdán bizonyítványosztás.
Hogy könnyebb lesz-e, mert nem kell leckét ellenőrizni, vele tanulni, kikérdezni, nem vagyok benne biztos. Most az egész napos haverozás kezdődik, és az unatkozom, nem tudom mit csináljak szindróma. Ki kell találnom neki közbe-közbe valami értelmes elfoglaltságot.
Mindig az olvasásra bíztatjuk, de nagyon nehéz, a mai gyerekek nem igazán akarnak olvasni.
Kénytelen leszek valami cselhez folyamodni, töröm a fejem rajta. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr471180314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

androméda 2009.06.12. 18:47:14

Na ja, mit csináljon a gyerek? Visszatérő probléma. Azért ez az eső megelőzés nem lehetett piskóta!
A kórházban egyszer én i snéztem ahogyana pár kilóméterre levő központból aprogramozó ügyködött az én gépemen. Nem volt semmi!
süti beállítások módosítása