2009.05.24. 17:22 | Szerző: -Ani-

Családom délelőtt a dákai reptéren volt, ahol megrendezték az idei Köztársaság kupát.
Férjem mint a Free Wings repülőegyesület elnöke volt jelen, sajnos a klub versenyzője Kiss Balázs lebetegedett, és ő így nem vett részt a versenyben.
Tóni fiam az újságnak fotózott, Marci pedig "bámészkodni" ment.
Nagyon szeretek repülni, sok gépet kipróbáltam már, valahogy úgy alakult, hogy sárkányrepülőn még nem ültem. Minden repülést élveztem egyet kivéve, tavaly egy AN 2-es repcsivel ejtőernyősöket vittünk fel, miután kiugrottak több száz métert zuhanórepülésben tettünk meg. Júj, nagyon rossz volt, pedig már műrepültem is.
Itt látható egy amatőr felvétel erről, amikor a Corvusban ültem:
videa.hu/videok/jarmuvek/murepules-repules-b1zcZMpBjXABPcDR
Sőt tavaly volt egy bejegyzésem filmmel együtt, amikor először ültem gírocopterben.

szerintem.blog.hu/2008/06/02/kezmuves_vasar_repulessel
Jó dolog a repülés, csodálatos fentről a "világ"!

Ma itthon maradtam, nem unatkoztam. :))
Itt volt Kalózka is, mert Gábornak osztálytalálkozója volt tegnap Kőszegen, ott maradt éjszakára, kutyuska pedig nálunk vendégeskedett. Bandika, a pulink nagyon örült neki, ami nem mondható el a cicáimról.
Ha itt a Kalóz, kerítésfal tetjén, vagy a tetőn járnak.
:)


És egy jó dolog! Kölcsön adtam a szomszédbácsinak az öreg Gyuri kakast, megmenekült a "kivégzéstől", az ő tyukocskáival van, és nagyon boldog...szerintem.
Apci beleolvasott, az írásomba, és rögtön leszögezte, hogy csak ideiglenesen menekült meg. Úgy is kitalálok valamit, hogy minél tovább élhessen!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr861140921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.05.25. 23:37:07

Ezt nem hiszem el. Elolvastam az utolsó sorokat és "Hajrá Gyuri!" felkiáltással kattintottam, hogy ennek hangot is adjak, erre ezt ,ár írta valaki:P Na ja, szóval: Hajrá Gyuri!
süti beállítások módosítása