2009.03.25. 23:36 | Szerző: -Ani-

Alig aludtam az éjjel valamit, fájt minden csontom. Reggel aztán kiderült miért, éjszaka havazott, és meg is maradt a hó majdnem délig. Mondta is a férjem, hogy elmehettem volna meteorológusnak, mert minden csapadékot megérzek.
Pedig úgy örültem, hogy végre elrakhattam a síoverálokat! Már volt, aki steyr menyecskének becézett.
Tegnap délben még az ibolyákban gyönyörködtem, amit most betakart a hó, a kertünk tele van tőzikével, sőt Anyánál és Gábornál még hóvirág is van.
Holnap igazi „harci feladat” vár rám, huszon akárhány emberre készítek töltött pipicombot. Az egyik barátunk Angliába megy, hosszabb időre, és egy „búcsú” buli lesz.
Apci felvállalta a kaja ügyeket, így kerültem én is a képbe, combügyileg.
Itthon akarom elkészíteni, mert az a tuti, és majd időre „leszállítom”. :))
Hétfő óta fogyózom, mert azt hiszem (nem állok a mérlegre, azért sem!) van rajtam 1-2-3-4 felesleges kilócska, és gyalázatos módon holnapra esik a gyümölcsnap!
Szerintem most fogok hízni, mert soha nem szoktam annyit enni, mint amennyit a kúra előír. :) Szombaton egy újabb meghívásnak teszünk eleget, Hédervárra megyünk, a Cirko Solunás Stefanékhoz, ott is búcsúztatás lesz, Santo külföldön folytatja tanulmányait.
Tóni fiam holnap Frankfurtba utazik, az újság küldi, csak vasárnap jön haza, egyszóval lesz miért izgulnom a hétvégéig.
Mostanában ha leülök egy percre, rögtön elalszom, most akkorákat ásítok, hogy könnyeimtől alig látom a billentyűzetet…….sőt már alszom is...
Egyszer jó lenne aludni legalább két napot egyfolytában!
Már lépek is, vár az ágyikó......
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr821026043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*KryszSzerelme*Eszty (törölt) 2009.04.03. 11:57:28

Protein-szénhidrát-keményítő-gyümölcs??
Sok sikert, nekem bevált ;)

-Ani- 2009.04.03. 15:53:37

@*KryszSzerelme*Eszty: Egyszer már nekem is, csak az a gyümölcsnap......
közben nézni, hogy kajálnak a többiek :( de megéri!
süti beállítások módosítása