2008.12.18. 08:00 | Szerző: -Ani-

Közeleg a karácsony, még sehol nem tartok!
Ablakok, a ház már félig kidíszítve, vásárolgatok de még mindíg nem vettem meg az ajándékokat..... majd meglesz.
Úgy szeretném, ha legalább egyszer egy héttel karácsony előtt sikerülne megvennem mindent... majd jövőre. :))
Stratégiai játékot fogok játszani, regisztáltam pici fiam nógatására a Klánháborúba.
Majd a téli szünetben megígérte megtanít.
Eriador a falum neve..... persze a Gyűrűk Urából, marhajó mese, szeretem.
Édes, gyönyörű karácsonyi üdvözletet kaptunk a Cirko Solunától.
A gyerekek írták, tört magyarsággal egy sajátkezűleg készített borítékban, karton csillagra írva.Tündéri, megható!
Szeretettel invitálnak minket Hédervárra, ott töltik a telet, majd meglátogatjuk őket. Stefan, a családfő itt járt két hete nálunk, nagy meglepi volt, és nagyon szépen beszél már magyarul.
Igazi jó emberek! Szeretem őket!
Jó lenne ha mind ilyen emberek lennének a közelemben...
Karácsony előtt, kicsit elérzékenyülök, de észrevettem ezt másokon is.
Jobban működik az a szeretet dolog, aminek mindig működnie kéne! (szólni kell Uri Gellernek)
Kari ajándék a szülőknek szerintem ha "sínen van" a gyerek, nekem is az.
Nagyfiam hétfőn megkapta a bizit, jelesre vizsgázott!
A másiknak reggelente kávézgatás közben olvasgatom a cikkeit az újságban.
Dagad a mellyem a büszkeségtől!
Kicsit beragadt idén, a karácsony szekere nálam, lelassultam.... de már érzem, hogy az is sínen van!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr100828957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása