2008.11.26. 08:22 | Szerző: -Ani-

Marci iskolába, Apci dolgozóba ment, végig gondoltam a mai teendőket, hosszú napom lesz.
Egy jó tejeskávé társaságában ültem a géphez....
Nézzük csak Tóni fiam ma mit blogolt! Szakad a könnyem a röhögéstől!
atom.blog.hu/  Ezek a hírdetések! :))))
Hipochondereket gyártanak az újságok, a reklámok! Elég ha magamból indulok ki, meglátok egy hirdetést, elolvasom a hozzáfűzött ismertetőt, és beindul a gépezet.
Atyaúristen! Mi lehet ott, ott bennem? Biztos nekem is van stb..
Bemegyek a fitotékába, egy zsák pénzt elköltök, veszek érte néhány csodaszert, igazság szerint megvenném a fél boltot, mert hát mind valamire nagyon jó és pont az kell nekem! Ha a patikába megyek, már sorban álláskor röhög rám a polcról a sok gyógyszernek nem minősülő, gyógyhatású készitmény. Közben kivetítve is láthatok reklámokat, hogy ne unatkozzak, hátha még rábeszélem magam, hogy az is kell. :)
Ez mind, mind nagyon jó! Csak módjával!
A nagy egészség megőrzésben csapdába is futhatunk! Igazából szerintem mindenkor szakember véleményére kéne támaszkodnunk, bármilyen pirulát is veszünk be.
A blogomon ránéztem a hirdetési falra, na mi van ott??
Bélflórája sérülhet antibiotikum szedése stb.... ezek a bél dolgok?!
Tényleg király, hogy rájöttek nem csak jót tud művelni Fleming találmánya!
Fontos odafigyelni, nem csak a bélflórára!
Épp a múlt héten beszélt a televízióban egy tisztiorvos asszony az először megrendezésre került antibiotikum napról. Az antibiotikumok igazán jó hatásukat akkor fejtenék ki, ha felírása előtt megtörténne a baktérium, vagy vírus meghatározása.
Kórházon kívül kérdem én, hol van ilyen?!
Antibiotikumot írnak fel az orvosok minden "tüsszentésre", amit ha lehet én ki sem váltok, totál tönkre van téve már gyermekkorban az ember immunrendszere!
Ha nincs nagy baj, akkor jöhet a homeopátia, természetgyógyász (de csak igazi), a nagymamák praktikái is jól jönnek olykor.
Végül is jó ez a sok csodaszer körülöttünk, de tényleg azt is csak amikor kell!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr33789109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.11.28. 09:49:28

Úgy van! Én alig szedek gyógyszert. Nem kell ide semmi más, mindenre ott a jó sumamed:)

androméda 2009.06.09. 12:52:49

Én kényelmesen elbliccelem a kérdést. De az jogos, hogy a sokféle gyógyhatású szedése előtt jó a szakember véleményét kikérni. Én nem kérem ki - nem is szedek semmit se.
süti beállítások módosítása