2008.11.14. 01:18 | Szerző: -Ani-

Egy barátommal beszélgettem a minap barátnőkről.
Felettébb érdekes téma, mást sem hallani nőktől csak a barátnőmmel voltam, a barátnőmmel beszéltük stb. bla bla bla. A barátnő fogalma elment valami sejtelmes dologba, rögtön mindenki arra asszimilál hú az mindent tud.
Nincs barátnőm, vagyis minden nő az, akivel barátkozok, beszélgetek, de nem úgy!
Hisz egy másik nővel bármikor megoszthatom azt, hogy mikor jött meg…. vagy nem jött meg, nincs abban semmi! Megbeszélhetjük a gyermeknevelést, főzést, divatot és mindent, nem kell ahhoz senkit kinevezni a Barátnőnek.
A többi meg locsi-fecsi! Miért kell kibeszélni azt, hogy apcinak mekkora vagy hányszor meg mikor?!
Van magánszféra, amit sem barátosnőnek, sem a Soma mamagésának nem kötök az orrára! Hülyeség! Oldja mindenki meg maga a problémáját, és ha nem megy, jobban jár ha szakemberhez fordul és nem barátnőhöz!
A barátok nem arra valók, hogy mindenféle baromsággal tömjük a fejüket!
Az aki meg csámcsogni akar az nem barát!
Aztán meg van a hiéna típus, fiatal koromban nekem is volt egy ilyen „barátnőm”, le is akarta nyúlni a pasimat rendesen, ezerrel vetődött rá, amikor nem voltam ott.
Na hát ilyen sem kell! Minek?
A barát fogalmát egyszer már lefestettem és azt is, hogy nekem mit jelent.
Szeretek segíteni, és ha valaki megtisztel a bizalmával, nem kell barátnőjének neveznie azért, hogy ne éljek vissza vele!
Mint a gyerekeknél: -Ígérd meg, hogy nem mondod el senkinek, esküdj meg!
Tudni kell, hogy kinek és mit mondunk! Barátnő is lehet áruló!
Nem beszélve egy fontos dologról, ha valakivel megosztjuk a titkunkat, azt zavarba is hozhatjuk evvel, olyan szövetségre kötelezzük, amit nem biztos, hogy akar!
Szerintem nem árt kipuhatolni, hogy a „befogadó” tényleg akarja e hallani azt, ami kikívánkozik belőlünk. Ne akasszuk terheinket, hülyeségeinket mások vállára!
Stabilabb talpakon nyugszik az a barátság, amibe nem visszük bele azt, ami csak ránk tartozik. Sok bosszúságtól megóvhatnánk magunkat, „ha vennénk egy nagy levegőt és elszámolnánk ötig” mielőtt beszélni kezdünk!
Legyünk kicsit bölcsebbek, tapasztalt embertől lehet úgy is kérdezni, hogy ne adjuk ki magunkat teljesen, így ha jó érzésű emberrel beszélünk, őt sem zavarjuk meg vele. Ühüm…. én sem vagyok fából, jégből, emberből vagyok, nekem is jólesik ha kibeszélhetem magam, de megtanultam elszámolni….. van az tíz is néha, a lényeg, hogy működik.


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr28768141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

androméda 2009.06.09. 12:44:29

A klipről - a vége megint csak könnyeket csalt a szemembe. Ezt filmet még sosem tudtam elejétől végig megnézni.
A bejegyzésről: magvas gondolatok gyűjtőhelye, önvizsgálatra is késztetett, merzt nagyon szeretem magam kitárni, megmutatni, ami belül van. De igaz: meg kell gondolni, kinek, mit és miért.
Igaz, van olyan közösség az életemben, ahová mindent beteszek, és eddig még működik. Bár viszonzatlan, mert a többiek nem olyan feltárulkozók, mint én, ez viszont szépen, lassan engem is visszafog. Na, köszi a bejegyzést, mindig élvezet téged olvasni és sokszor tanulságos is.

-Ani- 2009.06.09. 19:05:03

@androméda: Köszönöm, és egyben nagyon örülök a hozzászólásaidnak!
Kedves, és egyben írásra késztet. :)))
(mert nagyon jó tudni, hogy van, aki rendszeresen olvas)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.04.28. 16:06:44

Megint én, csak most zoltan1-ként. Bölcs írás. Bizony van olyan szféra, ahova csak megválogatva jöhetnek emberek, nem csak mert én sérülékeny vagyok ott, hanem mert nem biztos, hogy ő igazán akar ilyen közel kerülni hozzám. Beza, ez nagy igazság. Jó tőled tanulni Ani.
süti beállítások módosítása