2008.08.26. 00:12 | Szerző: -Ani-

Kedves olvasóim!
Már említettem előző bejegyzéseimben, hogy szoktam írni, mármint a blogon kívűl :)
Arra gondoltam, hogy felteszem azt a kis novellát, amit nem rég írtam.
Pár napig folytatásosan olvashatjátok, direkt nem adtam címet neki, mert szeretném ha segítenétek benne.
Szívesen várok minden hozzászólást és ötletet.



Címkék: blog szerintem  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr1633060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása