2008.06.14. 08:00 | Szerző: -Ani-
Elérkezett a tanév vége. Sok szülő gondterhelt arccal rohangál, készülnek a "lagzira".
Mit vegyen a gyereknek, mit a tanárnak mekkora bulit csapjanak?
Miért? A szülőnek az a dolga, hogy előteremtse a gyermeknek a tanuláshoz, továbbtanuláshoz szükséges dolgokat, körülményeket. Legyen étel, ruha, gyógyszerre, orvosra, nyaralásra stb.
A gyereknek az a dolga, hogy tanuljon! Miért hát a nagy felhajtás?
Az én gyerekeim is ballagtak, tanulmányi eredményükért megdícsértem, de nem jutalmaztam sem pénzzel, sem arannyal, sem autóval a teljesítményüket. Azt amúgy is megadom nekik ha tudom, de nem a kötelességük elvégzéséért. Középső fiam most diplomázik.... repülőt vegyek neki? Vannak emberek akik ha a gyerek elvégezte a  "szaros" nyolc osztályt, étteremben rendelnek vacsorát, zenészt az egész rokonság számára. Normálisak? Ejnye emberek! Hát nem szép teljesítmény tőlünk az ha a gyereket diplomához stb. segítjük?
Ha azon felül még mást is tudunk adni neki.... miért kell azt alkalmakhoz fűzni?
Egy rendes gyerek az évek számával úgy is megtanul értékelni mindent......
még azt is, hogy becsülettel felneveltük! Szerintem
Ami még a begyemben van......
A tanár: Végzi a dolgát, azért fizetik. (kőműves, ács, varrónő ugyanazt teszi)
Pedagógusnap alkalmából, (bevezetném a többi szakmában is ezeket a napokat, hisz ez diszkrimináció) ballagáskor, már leszoktunk a csokor virágról, elég lenne az is!
Nem, kristályt, festményt és ki tudja mi a "lószart" kell még venni!
Egy embernek, aki végzi a munkáját ugyanúgy mint mi.... lassan "obeliszket" emelnek!
Minden elismerésem a pedagógusoknak a munkájukért, és szerintem ők sem várják el ezeket a túlzásokat, amibe a szülők esnek.
Én ezeket csak kispolgári allűröknek nevezem, mert azok is!
IQ mérce kiélez, és elvérzik az újgazdag, meg aki egész évben erre spórolt az is!!!!!!!!!
Szerintem....


Címkék: blog ballagás szerintem  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr13518515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.14. 13:54:50

A srácok már aszfaltozzák a leszállópályát az udvaron...

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.17. 16:05:00

Már két napja kész a pálya, mi meg csak kémleljük az eget... Jön az a gép?

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.06.17. 18:43:04

Csak kémleljetek szépen, nyugodtan.....

kondor 2010.06.07. 22:59:52

Pedagógus vagyok 32 éve.
Fenébe a pedagógusnappal, én sokkal jobban szeretném, ha megfizetnék a munkámat! (Legalább annyira, mint az ácsét, pincérét, kőművesét!)
gyermekek.blog.hu
süti beállítások módosítása